marți, aprilie 22, 2008

Haideti sa iubim!

E frumos sa iubesti......sa iubesti viata in general si tot ce iti este drag in particular. Descopar pe zi ce trece ca viata este mai mult decat rutina fiecarei zile. Mi-ar placea sa ne uitam dupa aceasta perdea cenusie uneori. O sa descoperim cu uimire cat de minunat este sa te bucuri din plin de: zambetul copilului tau, de vocea lui, de nazbatiile lui, de ghionturile partenerului, etc.
Haideti sa fim mandri ca existam si deasemenea sa ne bucuram de tot ce ne inconjoara!.....cu bune si rele :)

Un comentariu:

dana spunea...

...din intamplare am dat peste blogul tau...
Am vazut si studiat multe site-uri de arta floristica...din toata lumea...si crede-ma...mi-a placut foarte mult stilul tau...de asta m-am si hotarat sa-ti las un comentariu.
Avem o pasiune comuna...florile si frumosul...doar ca tu ai avut sansa de a si studia in acest domeniu...eu doar am "furat " meseria...
Ai dreptate, florile te incarca , te bucura...dar te si ajuta sa te exprimi.
Nu poti face lucruri asa frumoase decat daca esti frumos pe dinauntru...si sunt convinsa ca cea mai mare satisfactie a ta este bucuria din ochii celor ce primesc o parte din tine...caci asta este pana la urma ceea ce faci...o parte din caldura si dragostea pe care o daruiesti.
Iti doresc mult mult succes, sa te bucuri de copil si sa daruiesti mai departe.